Friday 17 August 2012

BALIK KAMPUNG (^_^)v

Hai sume... (^_^)v.. hari nie hari last ramadhan... alhamdulillah... puasa aku penuh gak.. walaupon dalam Li.. btw,.. skrg nie sume org da balik kampung masing2... aku masih di kajang... petang nie insyaALLAH... akan bertolak balik... muka excited giler... serius.. maklumlah,.. aku da 7 bulan lbh xblik rumah.. rindunyer kat mak dan ayah... rindunyer nak salam tangan diorg...

Kenapa aku balik lambat??? hmmm... semalam masih kejer.. adoi,... (T_T) (kuatnyer keje) ... xde la kuat  nie keje,,. tp company cuti hari sabtu... tepaksa la beli tiket lambat.... ape2pon,,.. nak ucap terima kasih kat hafiz awanona~ sbb snggup gi terminal beli tiket den kat pokan seremban...

tiket balik ganu (^_^)


semalam telfon mak... tnyer khabar sume... Alhamdulillah sume shat.. btw,... mak cakp ak macam ayah,.. kuat keje,.. haha~ yeke? xtaw la.. (ak mcm malas je) ayah masih keje hari nie walaupon hari sbtu,.. sehari sebelom raya... tahun nie xsempat gak nak berbuka puasa dgn mak dan ayah.. terasa org laen blh berbuka dgn keluarga... tp ak masih di kajang.. nasib baek ade kengkawan,...blh gak bkak puasa ramai2... tp skrg... suma da blik... tinggal aku je kat rumah nie....

semalam.. sebelom balik keje.. bos ade bg duit raya... hik3.. ($_$) TQ BOSSSSSS!!! dapat gak duit raya tahun nie... tahun lepas xdapat.. (dapat brape tu,.. biar aku je la yg taw).. RM$$.$$... hoho~

Angpau scienscope sdn bhd

skrg... da packing barang... cuma bersendia nak gi kat KTM kajang... perjalanan masih panjang...

Rumah ---> KTM kajang ---> KTM seremban ---> terminal 1 seremban ---> dungun ---> bukit besi ---> rumah

fuhhh.. malam nie tiket naek bas kol 9... berbuka puasa kat terminal la nampak gaya nyer,... ape2pon... aku harap sgt2.. jalan tak jem... kalo jem skalipon... moga selamat sampai ke rumah..tgh2 tulis entry nie terasa plak macam dalam lagu balik kampung...

oooo~ balik kampung... 0oooo~ balik kampung~ hati girang~

..btw,.. aku nak ucapkan..

Selamat Hari raya kat suma umat islam di malaysia... epcially kawan2 yang mengenali aku... moga raya tahun nie bawak sianr baru dalam hidup kita...
~ jangan lupa mintak maaf dgn mak ayah.. dia yg besarkan kita... bile lg nak mntak maaf? umur kita mybe xpanjang... walaupun sepatutnyer.. kita blh je mntak maaf hari2.. tp takot korg segan lak.. (^_^)
~semoga perjalanan korg suma yg macam aku nie... yg masih lg xblik kampung..... selamat sampai.. selamat tiba ke destinasi yang dituju...
~nak mintak maaf kalo ada salah dan silap den pado sumo... harap ekau sumo maafkan den...



~last!!!!!!!
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.... (^_^)

jom layan lagu balik kampung!


No comments:

Post a Comment