Thursday 28 February 2013

Cerita 1


Alkisah ade satu crita mengenai 1 kumpulan yg ingin berjuang~ cerita ini berlaku semasa aku budak-budak lg.. 


Semua fokus dgn strategi perang masing-masing

Jamil: ko ade idea x?
Juan: ak ikot care org dulu-dulu...

Hasnul:ak akan gunakan internet sebagai sumber rujukan ak...


Rahman: jgn risau.... Kita bincang~


Rahman: skrg sy ade idea baek~
Jamil: ak dengar,... aku dengar....

Kita akan serang diorg kat kawasan nie... 

ak nak kita bom macam nie...

kita akan bom kat sini,.. kat sini... kat sini.... korg
la pergi... ak stay kat bilik nie....

Khalid: ermmmm.... ermmmmmm....
Rahman: oit~~ cepat la... stresss ak!

Khalid: ehhh~ bdak nie.... 

ak baling Marker pen nie kan.....

Jamil: relax2.... kita bincg~ skrg kita ade 2 penyelesaian...



Tp,.. dgn adenyer sy.... kita ade 3 penyelesaian...

Saya xbrape sokong idea kamu semua... idea sy lg bagus...

kita jd ultraman dan berlawan kat sini...

Juan: kalo ikotkan pengiraan saya.... kita blh menang...

Juan: saiz diorg lagi kecik! saya yakin menang~~
Rahman: ko giler ke aper? 

dan sedikit kata-kata daripada penaja; cerita ini hanya rekaaan.... Ini cuma meeting 1 kumpulan kami mengenai subjek Computer Control... doakan kami lulus dgn cemerlang

1 comment:

  1. serius ini kelakar.. hahah.. ''kita jadi ultraman'' huahuahua..

    ReplyDelete